![]() |
Monika Babková |
45 let, matka žáčka 4. třídy
„Přestože jsem původní profesí kreativec z komerčního prostředí, rodičovství ve mě probudilo zájem o pedagogickou práci, včetně doplnění odborného vzdělání. Díky současnému zaměstnání v nestátním školství i zkušeností ze ZŠ Pražačka znám bolesti školského systému nejen z pohledu rodiče.
Na Pražačku chodil už můj tatínek a vnímám ji jako místo s velkým potenciálem být školou s vynikající pověstí. Ráda bych k tomu osobně přispěla, protože jak se říká: ‚Kdo nic nedělá, nic nezkazí.‘ Vedle rodinného zázemí je kvalita školy klíčová pro budoucnost našich dětí. Buďme uvědomělými aktivními rodiči, pro které je vzdělání budoucí generace investicí. Je třeba společně hledat vhodnou cestu.“ |
![]() |
Petra Baziková
pedagog v mateřské škole (18 let), instruktor plavání, vedoucí letních dětských táborů a především matka tří dětí
"V dnešní době je důležité dát dětem kvalitní vzdělání a možnost se rozvíjet. Nabízí se nám možnost nahlédnout, změnit či rozvíjet školu a podpořit tak naše děti ve vzdělání, které tráví 9let na základní škole, kde se utváří pevné vztahy.
Motto: nejdůležitější je souhra a spolupráce ŠKOLA - DÍTĚ - RODIČ." |
![]() |
Ivana Choděrová "Moji dva synové chodí na Pražačku od 1. třídy, a proto mě dění na škole zajímá do hloubky. Jak výuka, tak i volný čas o přestávkách a školní jídelna. V neposlední řadě je důležitá komunikace mezi školou a rodiči, proto jako člen školské rady bych ráda tlumočila za rodiče náměty nebo připomínky ke škole." |
![]() |
Martina Kovrzková
člen rady rodičů (SRPŠ) již 9. rokem, ve školské radě v pozici 1. náhradníka 3. rokem, matka dvou dětí, které navštěvují ZŠ Pražačka
"Pracuji na pozici manažer prodeje v PP, a.s. převážně homeoffice. Záliby a zájmy – děti, cestování, práce je mým koníčkem, práce s lidmi." |
Karolína Kuklíková
"Na Pražačce mám 2 dcery. Do školské rady jsem se přihlásila z několika důvodu. První z důvodů je, že mám školství možnost vidět z více úhlů. Jednak jako rodič samoživitel a zároveň jako člověk, který pracuje ve školství. Proto si myslím, že mám k problematice velmi blízko."
"Jsem si vědoma potřeb dětí a to nejen při vyučovaní, ale i ve školní družině a při mimoškolních aktivitách. Věřím tomu, že mám možnost svým pohledem a zkušenostmi přispět a napomoci zlepšování situace." |
![]() |
David Schreib "Stejně jako ostatní rodiče chci co nejlepší školu pro své děti. Pražačka tento potenciál má. Vzděláním jsem právník a profesně se věnuji managementu technologické společnosti - mám tak pochopení pro výzvy, které stojí před novým vedením školy. Těší mě, že se zřizovatel a vedení školy občas sejde s rodiči a rád zde budu reprezentovat zájmy rodičů. Za základ považuji srovnání s jinými školami - co se osvědčilo jinde chceme i na Pražačce, moderní studijní plán bez výstřelků, širokou nabídku mimoškolních aktivit a v první řadě příjemné prostředí pro děti i pedagogický sbor." |